Belka
Środa, 8 Maja 2024   imieniny: Stanisław, Eryk, Liza
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Ruszyła kampania Parku Handlowego Matarnia

2013-04-10  
Źródło artykułu: Maria Szwed
 
Ruszyła kampania Parku Handlowego Matarnia

Konkurs Parku Handlowego Matarnia na twarz wiosennej kampanii promocyjnej został rozstrzygnięty. Została nią Żaneta Wacławska z Elbląga, która urzekła użytkowników Facebook’a. Już od początku kwietnia można ją zobaczyć na inspirowanych modą billboardach i citylightach, a także w prasie i Internecie.

„Pokaż swój styl” to kolejna akcja, nawiązująca do modowej oferty Parku. Konkurs organizowany w serwisie Facebook był skierowany do osób, które lubią bawić się najnowszymi trendami i czują się swobodnie przed obiektywem aparatu. Zwyciężczynią została klientka Parku Handlowego Matarnia, Żaneta Wacławska z Elbląga, która zebrała 200 głosów od użytkowników Facebook’a i zyskała poparcie jury.

- Do najnowszej kampanii promocyjnej postanowiliśmy zaangażować osobę, która nie tylko interesuje się modą, ale potrafi też współpracować z fotografem. Podczas sesji pragnęliśmy wydobyć jej naturalne piękno i podkreślić indywidualny styl. Żaneta, która jest klientką Parku Handlowego Matarnia, pozowała w luźnych stylizacjach dostępnych w sklepach centrum i naturalnej scenerii – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia.

W akcji „Pokaż swój styl” wzięło udział 89 osób. Podczas pierwszego etapu konkursu uczestniczki były oceniane przez użytkowników Facebook’a. Ostateczna decyzja należała jednak do jury, które spośród pięciu dziewczyn wybrało Żanetę Wacławską. Zwyciężczyni z Elbląga wzięła udział w sesji zdjęciowej do wiosennej kampanii Parku. Żaneta pozowała w popularnych miejscach w Gdańsku: na Ołowiance i deptaku przy Motławie.

Maria Szwed
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
loading...
Wyszukaj
 
Kreska
 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 
 
 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola