Konkurs Parku Handlowego Matarnia na twarz wiosennej kampanii promocyjnej został rozstrzygnięty. Została nią Żaneta Wacławska z Elbląga, która urzekła użytkowników Facebook’a. Już od początku kwietnia można ją zobaczyć na inspirowanych modą billboardach i citylightach, a także w prasie i Internecie.
„Pokaż swój styl” to kolejna akcja, nawiązująca do modowej oferty Parku. Konkurs organizowany w serwisie Facebook był skierowany do osób, które lubią bawić się najnowszymi trendami i czują się swobodnie przed obiektywem aparatu. Zwyciężczynią została klientka Parku Handlowego Matarnia, Żaneta Wacławska z Elbląga, która zebrała 200 głosów od użytkowników Facebook’a i zyskała poparcie jury.
- Do najnowszej kampanii promocyjnej postanowiliśmy zaangażować osobę, która nie tylko interesuje się modą, ale potrafi też współpracować z fotografem. Podczas sesji pragnęliśmy wydobyć jej naturalne piękno i podkreślić indywidualny styl. Żaneta, która jest klientką Parku Handlowego Matarnia, pozowała w luźnych stylizacjach dostępnych w sklepach centrum i naturalnej scenerii – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia.
W akcji „Pokaż swój styl” wzięło udział 89 osób. Podczas pierwszego etapu konkursu uczestniczki były oceniane przez użytkowników Facebook’a. Ostateczna decyzja należała jednak do jury, które spośród pięciu dziewczyn wybrało Żanetę Wacławską. Zwyciężczyni z Elbląga wzięła udział w sesji zdjęciowej do wiosennej kampanii Parku. Żaneta pozowała w popularnych miejscach w Gdańsku: na Ołowiance i deptaku przy Motławie.
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola